Restauracja Tamarynd - Sosnowiec

Adres: Wojska Polskiego 199, 41-208 Sosnowiec, Polska.
Telefon: 323636340.
Strona internetowa: tamarynd.pl.
Specjalności: Restauracja, Bar, Kafeteria, Catering.
Inne ważne informacje: Na miejscu, Dobre drinki, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci.
Opinie: Ta firma ma 82 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

Lokalizacja Restauracja Tamarynd

Restauracja Tamarynd to popularne miejsce w Sosnowcu, które oferuje bogatą gamę dań i napojów dla każdego gustu. Znajduje się pod adresem: Wojska Polskiego 199, 41-208 Sosnowiec, Polska. Możesz skontaktować się z nimi pod numerem telefonu: 323636340, a także odwiedzić ich stronę internetową: tamarynd.pl.

Restauracja Tamarynd specjalizuje się w Restauracji, Barze, Kawiarni oraz Cateringu. Mają wiele udogodnień dla gości, takich jak miejsca dla osób na wózkach, parking, alkohol, dania wegańskie i wegetariańskie, oraz wiele innych.

Ta firma cieszy się dobrą reputacją, z średnią oceną 4.2/5 na Google My Business, opartą na 82 recenzjach. Goście doceniają przytulną atmosferę, różnorodność menu oraz profesjonalną obsługę.

Jeśli szukasz miejsca na spotkanie ze znajomymi, romantyczną kolację czy po prostu chcesz spróbować pysznych dań, Restauracja Tamarynd jest doskonałym wyborem. Możesz zarezerwować stolik, skorzystać z karty kredytowej, a nawet skorzystać z usługi płatności mobilnych NFC.

Zachęcamy do odwiedzenia ich strony internetowej i zapoznania się z pełnym menu oraz aktualnymi promocjami. Nie wahaj się skontaktować z Restauracją Tamarynd i zarezerwować stolik na niezapomniane doświadczenie kulinarne

Recenzje dla Restauracja Tamarynd

Sandra Joanna Adelajda Kozioł
4/5

4 gwiazdki za wystrój i jedzonko. Ogromny plus za ceny - jest naprawdę przystępnie, obsługa miła ? Menu dość mocno okrojone, ale przynajmniej dzięki temu na pewno dania są świeżo przygotowywane. Wpadnę znowu przy okazji wizyty na sosnowieckiej Dańdówce ?

Karol Mróz
5/5

Fantastyczne jedzenie i mówię to z pełną odpowiedzialnością. Tamarynd mam pod nosem, a byłem tam pierwszy raz aby coś zjeść. Zamówiliśmy policzki wołowe oraz eskalopki cielęce i obydwie potrawy rozpieściły nasze podniebienia. Do policzków podane były kluseczki oraz niesamowite buraczki. Porcje bardzo w porządku, ceny do przyjęcia. Za dwa solidne dania z kieliszkiem wina i szklanką piwa zapłaciliśmy 85zł - czyli zupełny standard.

Uliana Łuczkowska
5/5

Organizowaliśmy w Tamaryndzie nasz ślub cywilny i było super! Wysoki poziom obsługi, wysoka klasa restauracji, czysto i elegancko, ceny bardzo przystępne, można było sterować menu (pomiędzy nowym a starym), by wybierać dania, które bardziej odpowiadały. Był to również dzień , kiedy poznali się nasi rodzice, zależało nam na kameralności, więc pan menager ustawił stoły według naszego życzenia, również został postawiony parawan. Wszystko ładnie, z gustem, nam bardzo się spodobało! Kuchnia też wyśmienita, miejsce jest ładne nawet do robienia zdjęć, obsługa zawsze przychodziła na czas, było to nie odczuwalne. Bardzo jesteśmy wdzięczni i serdecznie polecamy miejsce!

Krzysztof Pysz
1/5

Kilka dni temu chciałem zrealizować voucher zakupiony w Katalogu Marzeń na "Kolację we dwoje" w restauracji Tamarynd w Sosnowcu. Przed realizacją rzecz jasna wykonany był telefon aby zarezerwować dzień i godzinę, dostaliśmy informację, że jeśli data na voucherze jest aktualna, zostanie on zrealizowany.
Poświęciliśmy z małżonką swój czas, wybraliśmy się specjalnie do restauracji, kolację upchnęliśmy w nasz bardzo napięty wówczas harmonogram.
Nie zostaliśmy obsłużeni. Restauracja jakiś czas temu zerwała umowę z Katalogiem Marzeń i nie realizują voucherów - jak widać na załączonym piśmie podpisanym przez osobę decyzyjną w restauracji.
Po pierwsze osobiście uważam, że vouchery zakupione przed zerwaniem umowy i tak powinny zostać zrealizowane.
Po drugie prowadzimy również rodzinną restaurację i nie wyobrażam sobie sytuacji, gdzie przez własną pomyłkę (rezerwacja terminu i potwierdzenie realizacji vouchera przez telefon) wypuszczam od siebie klienta w stanie, w jakim byliśmy wtedy.
A zdanie "mógłbym Pana poczęstować obiadem ale później będę musiał sam zapłacić te 150zł" uważam za bezczelne i liczę, że ten Pan to przeczyta: oczywiście, że powinien był Pan tak zrobić!!!

Reasumując: została na mnie zrzucona odpowiedzialność za pomyłkę w restauracji, nie została ona w żaden sposób zrekompensowana, zostaliśmy potraktowani źle.
Osobiście nigdy więcej nie wrócę do tego miejsca i zrobię wszystko, aby moja opinia dotarła w jak największą liczbę miejsc.
Bardzo Państwa przestrzegam przed podobnymi interesami z tą restauracją i zachęcam do piętnowania takich zachowań firm, które za swoje pomyłki winią własnych klientów. To niedopuszczalne zachowanie.
Do opinii załączam niezbędne dokumenty aby mogli Państwo zweryfikować wiarygodność sytuacji.

Grzegorz Dałek
5/5

Byliśmy 8 listopada na kolacji. Jeśli chodzi o restauracje mam dość wysokie wymagania i muszę przyznać, że jedzenie bardzo mi smakowało. Zupa kokosowa z kurczakiem przepyszna, stek z sałatką świetny - szczególnie dobrze zrobiony sos vinaigrette. Moja dziewczyna jadła soliankę i rybę - niestety nie pamiętam jaką - również była bardzo zadowolona. Wystrój nie koniecznie w moim klimacie, ale przy tak przepysznym jedzeniu i miłej obsłudze na pewno jeszcze tu wrócimy.

Karolina Bartosik
5/5

Z polecenia bliskich spotkaliśmy się rodzinnie w tej restauracji. Jedzenie było naprawdę bardzo dobre, wystrój oczywiście bez zarzutu, jednak to uprzejmość i jakość obsługi nas ujęła. Jesteśmy wdzięczni za tak miłe spotkanie rodzinne mimo smutnych okoliczności spotkania oraz całe wsparcie. Jesteśmy pod wrażeniem również jakości serwowanych dań. Miejsce z pewnością godne polecenia. W imieniu całej rodziny serdeczne raz jeszcze dziękuję.

Przemysław Hrynkiewicz
5/5

Bardzo dobre miejsce na organizację imprez okolicznościowych.
Ekskluzywny wystrój oraz nienaganna kuchnia polska. Wszystko świeże i wyrabiane na miejscu. Klasyczna rolada Śląska czy ciepły chleb to mocne strony tej restauracji.
Obsługa miła i bezszelestna. Zawsze czujna, uśmiechnięta i uprzejma.

Maciek Wiltos
1/5

Dzień dobry. Postanowiliśmy w dniu 01/05/2017 wybrać się do restauracji Tamarynd. Sprawdziłem w internecie napisano, że godziny otwarcia mogę być inne. Podjeżdżamy a tutaj wisi sobie kartka, że w dniach 01-03/05/2017 restauracją zamknięta. Słowem gratuluję. Ciekawe czy jak piszę, że jedzenie jest świeże to jest świeże czy tylko tak napisano.Brawo