Litewska Restauracja "Rūta" - Puńsk

Adres: 1 Maja 12, 16-515 Puńsk, Polska.
Telefon: 875161478.

Specjalności: Kuchnia litewska.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Kominek, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Bezpłatny parking przy ulicy, Parking.
Opinie: Ta firma ma 996 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

Lokalizacja Litewska Restauracja "Rūta"

Litewska Restauracja "Rūta" to urokliwe miejsce, w którym można delektować się autentycznymi daniami kuchni litewskiej. Znajduje się pod adresem: 1 Maja 12, 16-515 Puńsk, Polska. Można skontaktować się z nimi pod numerem telefonu: 875161478.

Restauracja oferuje szeroki wybór specjałów kuchni litewskiej, co sprawia, że jest doskonałym miejscem dla miłośników tego rodzaju kulinariów. Dodatkowo, posiada ogródek, możliwość zamówienia na wynos, wygodne miejsca dla osób na wózkach oraz parking dostępny dla nich. Wnętrze restauracji jest przytulne, a obecność kominka dodaje uroku.

W ofercie można znaleźć alkohol, w tym alkohol wysokoprocentowy, kawę, koktajle, piwo, wino oraz szeroki wybór dań wegańskich i wegetariańskich. Restauracja jest otwarta na obiady, kolacje, a także oferuje usługi cateringowe. Nie zabraknie również deserów, a swobodna atmosfera sprzyja relaksowi i miłemu spędzeniu czasu.

Opinie na temat restauracji "Rūta" są bardzo pozytywne, z 996 recenzjami na Google My Business i średnią oceną 4.2/5. To świadczy o wysokiej jakości usług i smakowitych potrawach, które można tam znaleźć.

Jeśli poszukujesz miejsca z wyjątkową atmosferą, bogatym menu i przyjaznym podejściem, Litewska Restauracja "Rūta" to idealny wybór. Zachęcamy do odwiedzenia ich strony internetowej i skontaktowania się z nimi, aby doświadczyć prawdziwej kuchni litewskiej w przyjemnej atmosferze!

Recenzje dla Litewska Restauracja "Rūta"

Lu K
4/5

Byliśmy już po sezonie i w „porze deszczowej” Jedzenie podane szybko. Bardzo nam smakowało. Ciekawy wystrój restauracji ale o tej porze roku dość chłodno wewnątrz. Restauracja pięknie położona, niestety drzwi na taras z widokiem na jezioro zamknięty. Oczywiście w związku z temperatura na zewnątrz, to zrozumiałe ale szkoda.

Andrzej Zawistowski
1/5

Prawie nie zdarza mi się dać najniższą notę, ale to miejsce, które nie ma wiele wspólnego z restauracja, lata świetności ma dawno za sobą. Dlatego wszyscy polecający w przewodnikach to miejsce, powinni je usunąć. Zamawiać trzeba przy barze. Mieliśmy szczęście, bo nie było kolejki, ale 45 minut później do baru czekał niezły ogonek. A my tyle czekaliśmy na kiszkę ziemniaczaną i kartacze. W ocenie mojej żony, kiszka była bez smaku, ale moje kartacze były niezjadliwe. Do tego w środku była niewielka ilość mięsa, za to były włosy. Jedyny plus tego miejsca, że można wejść z psem. Ale to pewnie dlatego, że ta knajpa jest pod psem. Nie obrażając psów. Jednym slowem: ODRADZAM

Beata Musielska
5/5

Polecam to miejsce. Pyszne dania kuchni litewskiej. Miła, szybka obsługa. Na dania nie czeka się długo. Jedzenie wygląda o smakuje wybornie. Dostępne są miejsca wewnątrz lokalu jak również na zewnątrz, dookoła restauracji. Dostępne również miejsca z widokiem na jezioro. Ciekawy wystrój na zewnątrz. Lokal oferuje również saunę i banię.

Aśka Cieślak
4/5

Przepiękny widok (polecam wyjść na zewnątrz - można usiąść z widokiem na jezioro). Barszcz pyszny, natomiast naszą wątpliwość budziło nieco mięso - oboje zamówiliśmy dania z mięsem i oboje czuliśmy się po nich nieco źle... być może niedogotowane - nie wiemy.

Sandra Stankiewicz
1/5

Do tego miejsca planowałam wybrać się od dawna , jestem z okolicy a bardzo dużo dobrego słyszałam o tej restauracji . Przyjechaliśmy z rodziną, zamówienie na prawie 400 zł i tak naprawdę poza napojami ,chłodnikiem oraz czenakiem to nic dobrego tam nie było . Jedzenie wręcz obrzydliwe , pierwszy raz spotkałam się z gorzką i tak wyglądająca stynka , kartacze niedogotowane , ryba słona ,ziemniaki i mielone zimne . Chciałam zareklamować Dania ale rodzina poprosiła abym nie robiła Pani kelnerce przykrości i poprostu już więcej nie przyjedziemy . Nie polecam ,a szkoda … wiązałam duże nadzieje z tą restauracja bo uwielbiam kuchnie litewska a tutaj takie rozczarowanie 🙁

Franciszek Olszewski
1/5

Jedzenie było dobre chociaż za tą cenę spodziewałem się czegoś więcej. Największą wadą restauracji jest długi czas oczekiwania. Na zwykły chłodnik czekaliśmy 40 minut, na kartacze godzinę, a na jeszcze inne danie ponad półtorej godziny a po tym czasie dostarczono nam posiłek w którym ziemniaki były niedogotowane. Czekaliśmy tak długo Pomimo iż było bardzo mało osób w restauracji. Nieprzyjemna obsługa, wyglądające jakby pracowała na siłę. Jedyny plus przyjechania tam to cisza, dosyć ładny widok na akwen wodny ( Nie ma do niego dojścia od strony restauracji ) i duże porcje. Raczej drugi raz moja noga tam nie zawita. Nie polecam.

Ana
5/5

Bardzo fajna, klimatyczna restauracja. Obsługa miła. Jedzenie szybko podane.
A jeżeli chodzi o samo jedzenie to czenaki były bardzo smaczne. Podane w ślicznych garczkach. Na pewno nie wyjdzie się z tego miejsca ogłodnym ?

Andrzej Partyka
2/5

Pierogi totalna porażka, mało jagód a ciasto najgrubsze jakie do tej pory widziałem. Zamiast pierogi z jagodami powinny się nazywać pierogi z ciastem.