Jagoda Bigdaniuk
1/5
Brak profesjonalizmu i uczciwości w obsłudze gości np. 1. Gość hotelowy podczas pobytu zamawia napój, a obsługa "proszę od razu zapłacić"; 2. Rezygnując z zup w zestawie dla 13 gości, nie odliczono za nie - pobrano jak za cały zestaw i nikt z obsługi wcześniej nie informował o tym. 3. Pani dyrektor pobrała opłatę za całość zestawu z bardzo brzydkim komentarzem cyt. "mogę pani odliczyć 5 zł od osoby za rezygnację z zup, ale zapłaci pani 500 zł za przekroczenie limitu czasu", który był ustalony wcześniej; 4. Przy gościach pani kelnerka mówi "będzie pani musiała jeszcze zapłacić za tacki"; 5. W sali, gdzie odbywa się uroczystość jest ciemno - piękne żyrandole zupełnie są wyłączone, a świecą tylko kinkiety na ścianach (fotki z imprezy nieczytelne); 6. Po zakończonej uroczystości nikt z obsługi nie proponuje spakowania zapłaconych, czystych potraw np. wędlin. Słyszałam wcześniej negatywne komentarze o tym lokalu, ale nie chciało mi się wierzyć dopóki sama się nie przekonałam. Proponuję szkolenia kadry, w tym pani dyrektor, która w taki sposób odstrasza gości.