Świętokrzyski Dwór Restauracja Hotel Wypoczynek Chrzciny Komunie Wesela Konferencje w Górach - Milanowska Wólka, Nowa Słupia

Adres: Milanowska Wólka 64, 26-006 Nowa Słupia, Polska.
Telefon: 413177664.
Strona internetowa: swietokrzyskidwor.pl.
Specjalności: Restauracja, Noclegi ze śniadaniem, Restauracja obiadowa, Jedzenie z dostawą do domu.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na miejscu, Dostawa, Dobre drinki, Kominek, Szybka obsługa, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Szybka przekąska, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Zdrowe dania, Śniadanie, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Parking.
Opinie: Ta firma ma 1781 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.5/5.

Lokalizacja Świętokrzyski Dwór Restauracja Hotel Wypoczynek Chrzciny Komunie Wesela Konferencje w Górach

Świętokrzyski Dwór Restauracja Hotel Wypoczynek Chrzciny Komunie Wesela Konferencje w Górach to urokliwe miejsce położone w Milanowskiej Wólce 64, 26-006 Nowa Słupia, Polska. Znajduje się w malowniczej okolicy, otoczonej górami, co sprawia, że jest idealnym miejscem na organizację różnorodnych wydarzeń, od chrzcin i komunii po wesela i konferencje.

Restauracja oferuje szeroki wybór specjałów, w tym restaurację obiadową oraz zdrowe dania. Można również zamówić jedzenie z dostawą do domu. Dodatkowo, na miejscu znajduje się ogródek i kominek, co tworzy przytulną atmosferę dla gości. Dobre drinki, kawa, koktajle, piwo oraz wina są również dostępne.

Świętokrzyski Dwór zapewnia noclegi ze śniadaniem oraz posiada udogodnienia dla osób na wózkach, takie jak parking, toaleta oraz wejście dostępne dla nich. Miejsce jest odpowiednie dla rodzin z dziećmi, oferując menu dla najmłodszych oraz krzesełka do karmienia.

Znajduje się tu 1781 recenzji na Google My Business, świadczących o wysokiej jakości usług oferowanych przez Świętokrzyski Dwór. Średnia ocena wynosi 4.5/5, co potwierdza zadowolenie klientów z pobytu w tym miejscu.

Jeśli szukasz miejsca na organizację wyjątkowego wydarzenia w górach, Świętokrzyski Dwór jest doskonałym wyborem. Z przyjemnością obsłużą organizację chrzcin, komunii, wesel czy konferencji. Dzięki szerokiej ofercie dań, udogodnieniom dla gości oraz przyjaznej atmosferze, każde wydarzenie będzie niezapomniane.

Zachęcamy do kontaktu poprzez stronę internetową swietokrzyskidwor.pl i rezerwacji terminu już dziś

Recenzje dla Świętokrzyski Dwór Restauracja Hotel Wypoczynek Chrzciny Komunie Wesela Konferencje w Górach

Julita Łata
1/5

Miejsce z zewnątrz - robi wrażenie, ale zmieniło się to gdy przekroczyliśmy próg restauracji. Weszliśmy do środka, sala była pełna Gości, jednak nasze wejście (8 osób) wywołało jakby przerażenie na twarzach personelu. Nie widzieliśmy żadnego wolnego stolika, w związku z czym postanowiliśmy zapytać obsługi czy będzie jakakolwiek szansa na to by moglibyśmy zjeść obiad w restauracji. Pani pokierowała nas do stolika- jak się okazało - brudnego i absolutnie nieposprzątanego. Przy stoliku leżały dwie karty, które także były brudne w czyimś obiedzie- co już wywołało w nas niesmak.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy jest tylko człowiekiem i mogło nastąpić jakieś nieporozumienie- jednak za chwilę podeszła do nas Pani, która postanowiła przy tym brudnym stole rozpocząć przyjęcie zamówienia. Przeprosiłam, że weszłam w słowo i poprosiłam o przygotowanie stolika tak - byśmy mogli przyjemnie zjeść. Idąc dalej, Pani przetarła stolik (oczywiście była świadoma, że na stole znajdują się dwie karty) - oraz chociażby pusty kieliszek po serwetkach i rozpoczęła przyjęcie zamówienia. 7 osób z nas wybrało danie, Pani powiedziała „dziękuję” i chciała nas już opuścić - ale nie przyjęła zamówienia od ósmej osoby, która także siedziała przy stole i trzymała nawet kartę w rękach ?
Za chwileczkę Pani wróciła i wręczyła nam napoje oraz sztućce. Idąc dalej tą ścieżką dramatu - otrzymałam piwo w uszczerbanym kuflu- więc poprosiłam o wymianę, ponieważ nawet nie miałam pewności czy ostatecznie kawałek szkła nie pływa sobie w środku piwa. Kolejno- otrzymaliśmy sztućce. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, że musieliśmy znowu poprosić o przyniesienie kolejnych, gdyż nie wszystkie osoby je otrzymały. Zwieńczeniem tego wszystkiego była doliczona pozycja na paragonie, której nie zamawialiśmy.
Mam nadzieję, że ów sytuacje były efektem dużego ruchu w restauracji + małej ilości personelu na sali, jednakże wszystkie z nich wpłynęły na to, że nie mamy już ochoty odwiedzić tego miejsca ponownie - choć chociażby zalewajka - była według moich przyjaciół najlepszą jaką jedli dotychczas.

Dorota Piatkowska
1/5

Obsługa restauracji fatalna.. czekaliśmy 20 minut na menu i w końcu sami podeszliśmy do stolika obok, który podzielił się z nami kartą dań. Po prawie 40 minutach naszego pobytu zagubiony kelner sam stwierdził, że nie wie kto z gości dotarł jako pierwszy i zaczął obsługiwać wszystkie stoliki, które przyszły dawno po nas. Zwróciliśmy Panu delikatnie uwagę, że już długo czekamy i czy może chociaż przyjąć zamówienie, otrzymawszy odmowę - bo on nie ma teraz dla nas czasu, wyszliśmy. Dzięki Panu kelnerowi pojechaliśmy do restauracji oddalonej o 25 min "Jodełka" i była to najlepsza decyzja i prawdziwa smakowa uczta.

Kinga Lech
5/5

Bardzo piękny wjazd jak i całe otoczenie i budynek z zewnątrz (nawet w nocy rzucał się w oczy) . W środku bardziej weselne klimaty ale czysto,schludnie i ładnie. Bardzo miły pan z obsługi - ogarnięty (był sam na zmianie), uśmiechnięty którego serdecznie pozdrawiamy mimo swojej pomyłki szybko się zreflektował i domówił brakujące danie. Jedliśmy proziaki które były bardzo dobre i placki po węgiersku. Plus że placki smażone są na patelni ale dla mnie w gulaszu trochę za dużo papryki wędzonej która przytłaczała cały smak. Mega plus od nas za muzykę -stary rock zawsze dobrze wpada w ucho. Pozdrawiamy

Kamil Opara
1/5

Obsługa kelnerska fatalna; nie wiedzą, kiedy goście przyszli, kiedy wypadałoby już obsłużyć i w razie nieporozumienia jak wyjść z twarzą, by nie urazić gościa. Jedzenia nie oceniam, bo po 30 minutach oczekiwania na obsłużenie i krótkiej niemej wymianie zdań wyszliśmy.

Wioletta Zawada
5/5

22.09.2023 r. w Świętokrzyskim Dworze odbył się mój ślub w plenerze, a potem wesele. To magiczne miejsce polecam każdemu z całego serca. Klimat jest naprawdę magiczny! Pani Menadżer zadbała o każdy szczegół. Jedzenie było przepyszne, a porcje duże. Obiad został zaserwowany w bardzo elegancki sposób. Pokoje czyste, zadbane. Miejsce jest naprawdę malownicze, z widokiem na góry świętokrzyskie. Idealne miejsce na ślub w plenerze.

Maria Kwaśniewska
1/5

Zaskoczył nas negatywnie obiad w restauracji 4.02.2024r. Jeździmy co jakiś czas na obiady, ale niestety wczorajszy obiad to pomyłka , wątróbka nie przypominała wątróbki, tylko kopiec cebuli , a pod nią jakaś miazga roztopiona, lejąca tłuszczem i smaka bliżej nie określony. Placek po zbójnicku to już było już przegięcie, też mamałyga polana gęstym sosem w większości pieczarki. To nie był wypieczony chrupki placek. Zupy były do przyjęcia. Jesteśmy zniesmaczeni takimi potrawami. Do tej pory chętnie jeździliśmy do Państwa restauracji, ale niestety od teraz nie polecamy. Maria

Kla Si
5/5

Bardzo polecamy restaurację. Jesteśmy po 5u wizytach i zawsze jedliśmy smacznie, w przystępnych cenach oraz każdorazowo w bardzo dobrej atmosferze. Wyjątkowo miły i kontaktowy personel. Dodatkowo doceniany za czystość. Miejsce super przyjazne zwierzętom, za co duży plus.

Iza Kuc
5/5

Super miejsce. Obsługa przemiła, śniadanie bardzo smaczne -duży wybór "szwedzki stół". Świetna baza wypadowa w góry - wszędzie blisko.