Restauracja Szyszka w Hotelu Seidorf***** - Sosnówka

Adres: Liczyrzepy 80, 58-564 Sosnówka, Polska.
Telefon: 600994843.
Strona internetowa: seidorf.pl.
Specjalności: Restauracja.
Inne ważne informacje: Ogródek, Odbiór na zewnątrz, Na miejscu, Dostawa, Dobre drinki, Muzyka na żywo, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Parking.
Opinie: Ta firma ma 31 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.7/5.

Lokalizacja Restauracja Szyszka w Hotelu Seidorf*

Restauracja Szyszka w Hotelu Seidorf* to wyjątkowe miejsce, które znajduje się pod adresem Liczyrzepy 80, 58-564 Sosnówka, Polska. Restauracja ta oferuje wysokiej jakości usługi kulinarne w luksusowym otoczeniu pięciogwiazdkowego hotelu Seidorf.

Na miejscu można skontaktować się z restauracją pod numerem telefonu 600994843 lub odwiedzić ich stronę internetową seidorf.pl, aby poznać więcej szczegółów.

Specjalnością Restauracji Szyszka są wyśmienite dania kuchni, które są przygotowywane z najwyższą starannością i dbałością o smak. Oferują również szeroki wybór alkoholi, koktajli oraz pysznych deserów.

Restauracja Szyszka w Hotelu Seidorf* ma wiele udogodnień, takich jak ogródek, możliwość odbioru na zewnątrz, muzyka na żywo, dostawa, miejsca dla osób na wózkach oraz parking dostępny dla nich. Dodatkowo, restauracja jest przyjazna dla dzieci i oferuje krzesełka do karmienia oraz specjalne menu dla najmłodszych.

Zgodnie z opiniami użytkowników na Google My Business, firma ta cieszy się dobrą reputacją, zdobywając średnią ocenę 4.7/5 na podstawie 31 recenzji.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz delektować się wysoką jakością jedzenia w przyjemnej atmosferze, Restauracja Szyszka w Hotelu Seidorf* jest doskonałym wyborem. Zalecamy skontaktowanie się z nimi poprzez ich stronę internetową, aby zarezerwować stolik i cieszyć się wyjątkowym doświadczeniem kulinarnej podróży.

Recenzje dla Restauracja Szyszka w Hotelu Seidorf*

Dominika Szubińska
5/5

Właśnie wróciliśmy z pobytu w Hotelu Seidorf* Najpierw przyjechaliśmy w to wyjątkowe miejsce latem- byliśmy przejazdem i zahaczyliśmy na deser. Cała nasza ekipa była zauroczona miejscem, wystrojem, klimatem, atmosferą i wykwintnością dań.

Aktualnie wracamy z 3 dniowego świąteczno-noworocznego pobytu w hotelu. Jesteśmy zachwyceni. Stołowaliśmy się w Restauracji Szyszka. Rano - różnorodne śniadania i jajecznica/ omlet przygotowywane na świeżo. Popołudniu- delikatny lunch- smaczne zupy i pomysłowe przystawki. Wieczorem- wykwintna i konkretna kolacja. Jedzenie w restauracji to uczta dla podniebienia, dania przygotowywane są bardzo starannie i czuć w nich pasje.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że tatar dla gości serwuje Szef Kuchni. Mieliśmy okazję poznać i porozmawiać z Szefem Kuchni - Tomaszem Czarneckim. Było to dla nas ogromne przeżycie móc porozmawiać z autorem tych wszystkich pyszności, które mieliśmy okazję skosztować.

Podczas naszego pobytu i wizyt w restauracji zostaliśmy otoczeni serdecznością ze strony całej obsługi kelnerskiej, niemniej jednak to pani Sandra towarzyszyła nam co wieczór przy kolacjach. Bardzo dziękujemy za otwartość, serdeczność, uśmiech i pełen profesjonalizm.

Jesteśmy pod wrażeniem całokształtu Restauracji Szyszka- zostawiamy 5, ale to i tak w naszej ocenie za mało w sercach i pamięci 11/10 🙂
Na pewno z sentymentem wrócimy w to magiczne miejsce.

Kamil Hala
5/5

Zacznę od tego tego, że Pan Piotr jest wspaniałym kelnerem dzięki niemu wieczór był naprawdę wyjątkowy, jedzenie jest przepyszne, a cały klimat miejsca skłania do refleksji żeby tam wrócić na kolację degustacyjną POLECAM

Vanalai
5/5

Do restauracji Szyszka miałam okazję zawitać podczas pobytu w Apartamentach Villi Seidorf.

Wraz z Partnerem zjedliśmy kolację i deser. Pierwotnie chcieliśmy wybrać steaki, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na Perlicę oraz Kaczkę konfitowaną. Na dania nie czekaliśmy specjalnie długo, a w międzyczasie otrzymaliśmy amuse-bouche. Jeśli dobrze zapamiętałam kawałek pieczywa z pasztetem z kaczki oraz puree z buraka i ogórka. Do tego 3 rodzaje pieczywa, 2 rodzaje oliwy, ocet oraz 2 masełka (pietruszkowe oraz czosnkowe z anchois). Masełka były bardzo smaczne, podobnie jak oliwa z chilli, która nie była ostra, ale miała przyjemny posmak chilli. Dania główne - dobrej jakości, smaczny drób z nietypowym jak dla mnie połączeniem smaków typu puree z marchewki z imbirem. Skusiliśmy się także na deser - sernik pistacjowy z porcją lodów z koziego sera. Same lody nie zrobiły na mnie wrażenia, ale sernik w kształcie szyszki okazał się obłędny - delikatny, aromatyczny z kawałkami pistacji.

Obsługa na wysokim poziomie, np. Klienci przy innych stołach zamawiali tatar, który następnie był przygotowany bezpośrednio przy ich stolikach - na bieżąco i z dzdodatkami zgodnie z ich upodobaniem. Trochę mało wygodne siedzenia, takie bardziej do popołudniowego relaksu przy kawie niż do posiłku (przynajmniej w ogrodzie zimowym).

Godziny w Google Maps dodałam na podstawie informacji podanej na stronie internetowej. Jednak możliwe, że dla gości hotelu godziny będą inne.

Irmina S
4/5

Na pewno największy plus za wystrój i widok z restauracji.
Piękny, gustowny wygląd sali i stołów, bogate menu, potrawy sezonowe.
Ja akurat miałam możliwość spróbować tatara, którego w mojej obecności przygotował szef kuchni. Drugie danie- przeciętne, ryba dobra, ryż rozgotowany. Deser z szarlotką gruszkowa na zimno- zaskakujący. Jednak wolę ciepłą szarlotkę.
Bardzo miła obsługa, wszystko ładnie podane.

Dawid K.
5/5

Restauracja na 5 gwiazdek, wszystko bardzo smaczne. Obsługa bardzo miła i zdecydowanie profesjonalna.

Ewa D.
5/5

Jestem bardzo mile zaskoczona miejscem, obsługą,potrawami.
W smakach można znaleźć głębię, elegancję i finezję.
Otoczenie i klimat bajkowy.
Polecam

Michał Niezdecydowany
5/5

Chciałbym serdecznie podziękować za wspaniałą obsługę podczas naszej wizyty w restauracji. To było niezwykle miłe doświadczenie kulinarne, tak wyśmienicie przyrządzonego łososia dawno nie jadłem. Do tego profesjonalizm Pani Sandry sprawił, że nasza wizyta była naprawdę wyjątkowa. Na pewno wrócę!

Agnieszka Kozak
5/5

Restauracja na najwyższym poziomie. Jedzenie przepyszne, skradło nasze podniebienia. Niesamowity klimat. Obsługa kelnerska rewelacyjna, zwłaszcza Pani Sandra! Miła, uśmiechnięta i profesjonalna pod każdym względem. Ogrom wiedzy na temat potraw. Wrócimy napewno i to nie raz. Polecamy z całego serca.