Restauracja Leśny Zakątek w Siemiatyczach - Sala Wesela - hotel - Siemiatycze

Adres: Górna 60, 17-300 Siemiatycze, Polska.
Telefon: 509766319.
Strona internetowa: restauracja-siemiatycze.indexfirm.pl.
Specjalności: Restauracja, Catering, Hotel.
Inne ważne informacje: Ogródek, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Toaleta unisex, Przytulne, Swobodna atmosfera, Dla całej rodziny, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci.
Opinie: Ta firma ma 106 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.9/5.

Lokalizacja Restauracja Leśny Zakątek w Siemiatyczach - Sala Wesela - hotel

Restauracja Leśny Zakątek w Siemiatyczach to miejsce o wyjątkowej atmosferze, które warto odwiedzić, jeśli ktoś szuka wyjątkowego doświadczenia kulinarngo w pięknym otoczeniu. Znajduje się pod adresem Górna 60, 17-300 Siemiatycze, Polska, więc jest łatwo dostępne dla mieszkańców i turystów. Można skontaktować się z nimi pod numerem telefonu 509766319, a także sprawdzić więcej informacji na stronie internetowej restauracja-siemiatycze.indexfirm.pl.

Restauracja Leśny Zakątek w Siemiatyczach specjalizuje się w restauracji, cateringu i hotelarstwie, co sprawia, że jest doskonałym miejscem na różnego rodzaju wydarzenia. Mają też ogródek, oferują dostawę i dania na wynos, a także miejsca dla osób na wózkach. Parking jest dostępny, a także toaleta i wejście dostępne dla osób na wózkach.

Menu restauracji oferuje alkohol, kawę, koktajle, piwo, wina oraz dania wegańskie i wegetariańskie. Można tu zjeść śniadanie, późne śniadanie, obiad, kolację, desery i wiele innych. Jest to miejsce przyjazne dla całej rodziny, z możliwością rezerwacji i płatności kartami kredytowymi. Jest to także dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, a mają też krzesełka do karmienia oraz menu dla dzieci.

Opinie na temat Restauracji Leśny Zakątek są pozytywne, firma posiada aż 106 recenzji na Google My Business, a średnia ocena wynosi 3.9/5. To miejsce jest doceniane za przytulną atmosferę, swobodną atmosferę i odpowiednie dla dzieci.

W związku z powyższym, Restauracja Leśny Zakątek w Siemiatyczach jest doskonałym wyborem dla osób poszukujących wyjątkowego doświadczenia kulinarngo w przyjemnym otoczeniu. Zdecydowanie warto skontaktować się z nimi poprzez ich stronę internetową, aby zarezerwować stolik lub zamówić catering na specjalną okazję!

Recenzje dla Restauracja Leśny Zakątek w Siemiatyczach - Sala Wesela - hotel

Irek Marcin
2/5

Niestety nic nie zjedlismy... pani z obsługi zdziwiona była naszą obecnością i wyprosiła gdzie indziej... potem trafiliśmy do hotelu i restauracji hotelowej kresowiak gdzie było fatalnie...

Katarzyna Kwiatkowska
5/5

Przypadkiem z kolerzanka zajechalysmy do tej restauracji, początkowo trafilyśmy do restauracji C.... oddalonej o pare km ale arogancka kelnerka nawet nie przyniosła nam menu, w taki sposób trafiliśmy do Restauracji Leśny Zakątek. Tu dogodzono nam w 200% !
Jedzenie było przepyszne. Świerze i mięciutkie mięso do tego 3 rodzaje doskonałych surowek, jednak serca nam skradly zaguby, które miałyśmy okazję skosztowac pierwszy raz! Porcje były tak duże, że nie dalysmy rady zjeść wszystkiego (zaguby zabrałyśmy na wynos 🙂 ). Obsługa jest przemila, a ceny nie są wygórowane.
Jak będę w okolicy to z pewnością tam powrócę!! Szczerze polecam 🙂

BB
5/5

Super zupę tam dostaliśmy, kwaśnica fest. Jeszcze Pani - chyba szefowa kuchni ( w blekitnej kamizelce) - dorzuciła do zasmakowania babkę ziemniaczana. Normalnie cud, taka pracownice to szefowa powinna na rękach nosić. Aby każdy tak przykładał się do klienta. Ta restauracja mimo nie ciekawej lokalizacji zasługuje na 5 gwiazdek, za taki personel. Jak tylko Będę w Siemiatyczach to od razu odwiedzam ta restauracje i zachęcam też wszystkich do zajrzenia i zamówienia jakiejś pyszności.

Maciek Łuczaj
3/5

Byłem tu na weselu. Jedzenie wyśmienite, obsługa dawała radę-donosili wszystko na czas, łazienki czyste. Zabawa udana, DJ Mietek zrobił swoje =)
Daje o 2 gwiazdki mniej za zakwaterowanie. Na zewnątrz było 8C, przyjechaliśmy wcześniej się przebrać, grzejniki zakręcone, pizgało z lekka (odkręciłem od razu, ale do południa , do czasu wyjazdu pozostały zimne) w łazience śmierdzi wilgocią, całą noc walili drzwiami i walą nimi do tej pory chodząc a także czystość pozostawia tu trochę do życzenia. Niemniej, ładne otoczenie, jest gdzie usiąść.
Podsumowując : sala ok, nocleg do bani(poza wygodnym materacem)

Magdalena Bartoszuk
5/5

jakiś czas temu organizowaliśmy tam swoje wesele. wszystko na plus.
kontakt z właścicielką oceniamy na 5, obsługa tak samo i jedzenie pyszne.
będziemy wracać przy najbliższych okazjach.

Jacek Witkowski
5/5

To jest zasadniczo obiekt bankietowy oraz firma kateringowa. Jednak jeśli ktoś głodny się pojawi i nie zrazi się zamkniętymi niekiedy drzwiami to z pewnością będzie zadowolony. Będąc w podróży postanowiliśmy tam coś zjeść. Było zamkniete, ale zostalismy zauważeni i pani otworzyła i nas zaprosiła. Zjedliśmy bardzo smaczne potrawy w wielkich porcjach i w niewielkiej cenie. Bardzo sympatyczny personel Dziękujemy i polecamy.

Kubuś Puchatek
1/5

Jedzenie smakuje jak odgrzewane z mikrofali danie a la biedronka, czystością lokal również nie grzeszy, jeśli ktoś lubi sentymentalne wyprawy w czasy PRLu serdecznie polecam.

Grażyna Jan
5/5

Bardzo miła Pani chyba właścicielka otworzyła mimo że było już zamknięte i nakarmila nas pysznymi pierogami. Byliśmy przejazdem i nie wiedzieliśmy gdzie szukać miejsca żeby zjeść a tu taka życzliwość i pyszne jedzenie! Dziękujemy i życzymy wielu zadowolonych klientów jak my. Pozdrawiam i Polecamy!!