Restauracja Kolumnowa - Gniew

Adres: Zamkowa 3, 83-140 Gniew, Polska.

Strona internetowa: zamek-gniew.pl.
Specjalności: Restauracja.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na miejscu, Dostawa, Dobre drinki, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci.
Opinie: Ta firma ma 251 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4/5.

Lokalizacja Restauracja Kolumnowa

Restauracja Kolumnowa Zamkowa 3, 83-140 Gniew, Polska

Restauracja Kolumnowa to jedno z najbardziej znanych miejsc gastronomicznych w Gniewie, Polska. Znajduje się pod adresem Zamkowa 3, co czyni go idealnym miejscem do odwiedzenia podczas zwiedzania zamku w Gniewie. Restauracja specjalizuje się w szerokim wyborze dań, a jej specjalnością są dania kuchni polskiej.

Restauracja Kolumnowa oferuje również wiele udogodnień, takich jak ogródek letni, możliwość dostawy, różnorodne drinki oraz specjalne udogodnienia dla osób na wózkach, takie jak parking, toaleta, oraz wejście dostępne dla nich. Ponadto, restauracja oferuje alkohole wysokoprocentowe, kawę, koktajle, piwo, wino oraz szeroki wybór dań na różne pory dnia, od śniadania po kolację.

Z opinii na Google My Business wynika, że Restauracja Kolumnowa cieszy się dobrą opinią wśród klientów, z średnią oceną 4/5 na podstawie aż 251 recenzji. Klienci chwalą atmosferę, obsługę oraz jakość jedzenia.

Jeśli szukasz miejsca na pyszny posiłek w miłej atmosferze, Restauracja Kolumnowa jest doskonałym wyborem. Znajduje się w historycznym miejscu, co dodaje jej dodatkowego uroku. Zalecamy zarezerwowanie stolika, zwłaszcza w godzinach szczytu, aby uniknąć rozczarowania. Restauracja Kolumnowa jest odpowiednia zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla grup przyjaciół.

Zachęcamy serdecznie do odwiedzenia strony internetowej Restauracji Kolumnowej, gdzie można znaleźć więcej informacji oraz dokonać rezerwacji. Nie zwlekaj i skontaktuj się z nimi już teraz, aby doświadczyć wyjątkowej kuchni i przyjemnej atmosfery

Recenzje dla Restauracja Kolumnowa

Krzysiek Nowak
5/5

Bardzo dobra kuchnia.Zamówiłem czerninę,Bardzo dobra zawsze jadłem z kluskami,ta była z makaronem.Co nie zmienia ,że była bardzo dobra. Stek też dobrze wysmażony i podany. Polędwiczki wieprzowe bardzo dobre.

Piotr Piotrowski
5/5

Fantastyczne jedzenie. Byłem tu na konferencji, nigdy nie jadłem tak smacznej zapiekanki serowi-ziemniaczanej, genialny łosoś. Wszystkie dania przyrządzone idealnie, nie mogę zarzucić czegokolwiek, nawet jakbym chciał. W pełni zasłużone 5 gwiazdek.

Piotr S.
5/5

Super historyczne miejsce że wspaniałym jedzonkiem. Porcje umiarkowane aczkolwiek syte. Polecam to klimatyczne miejsce

Dariusz
4/5

Polecam jedna z lepszych restauracji w Gniewie . Ja skusiłem się na kuchnię kociewską czyli czerninę zupę kurkową oraz zapiekaną wołowinę na plackach ziemniaczanych. Jedliśmy tez racuchy z gruszką i owocami . Wołowina bardzo dobra racuchy rewelacyjne , natomiast jeżeli ktoś nigdy nie próbował czerniny to trzeba podejść bardzo ostrożnie . Ja przypomniałem sobie smaki dzieciństwa , chociaż jak dla mnie to zrobiona zbyt słodka .

Artur Świtalski
5/5

Jedzenie bardzo dobre, obsługa jeszcze lepsza, architektura wnętrza trochę gorzej... ?

klaudiaw41
2/5

Pierwsze wrażenie bardzo dobre, do momentu, gdy usiedliśmy do stolika. Kartę dostaliśmy od razu, jednak następnie czekaliśmy kwadrans na przyjęcie zamówienia. Zupa przyszła po kolejnym kwadransie, a na danie główne czekaliśmy ponad 50 minut. Dostaliśmy je dopiero po mojej interwencji, jak gdyby w ogóle o nas zapomniano, bo w tym czasie obsłużono 5 stolików, które przyszły po nas. Jeszcze większe rozczarowanie, gdy zobaczyliśmy dania, na które tak długo czekaliśmy. Za cenę około 40zł spodziewałam się więcej niż 10 makaronów i małego kawałka kurczaka w jeszcze wyższej cenie. Dania smaczne, ale najeść się tym nie było można...

Brygida Zadrożyńska
3/5

Niedzielne lunche bufetowe zbyt drogie.W zeszłym roku było 99zł i to było drogo, ale 120zł to już przesada. Znam hotele o takim samym standardzie gdzie można zjeść lunch za 75zł i nie ma ograniczeń czasowych jak w Gniewie. Do zamku Gniew mam blisko i często tam zajeżdżam ale ostatnio co raz rzadziej ze względu na cenę. I mam wrażenie że za pana Gachewicza jedzenie było bogatsze. Nie twierdzę, że nowy szef kuchni gotuje gorzej ale jak ma mniejsze środki finansowe to tak krawiec kraje jak mu materii staje.

Małgorzata Siedlak
5/5

Pobyt w hotelu bardzo udany. Jedzonko z karty rewelacyjne. Przy okazji na pewno wstąpimy