Restauracja Iwoniczanka - Iwonicz-Zdrój

Adres: Aleja Słoneczna 16, 38-440 Iwonicz-Zdrój, Polska.
Telefon: 724354724.
Strona internetowa: facebook.com.
Specjalności: Restauracja.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dostawa, Dobre drinki, Sport, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Płatny parking.
Opinie: Ta firma ma 1071 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.4/5.

Lokalizacja Restauracja Iwoniczanka

Restauracja Iwoniczanka to doskonałe miejsce dla miłośników pysznych dań i przyjemnej atmosfery. Znajduje się przy Aleja Słoneczna 16, 38-440 Iwonicz-Zdrój, Polska, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla mieszkańców i turystów. Można skontaktować się z nimi pod numerem 724354724 lub odwiedzić ich stronę internetową facebook.com.

Restauracja specjalizuje się w szerokim wyborze dań, co sprawia, że zadowoli nawet najbardziej wymagających smakoszy. Oferuje ogródek, możliwość zamówienia jedzenia na wynos, dostawę, dobre drinki, miejsca dla osób na wózkach, a także parking dostępny dla nich. W menu znajdują się różnorodne potrawy, kawy, koktajle, piwo, wino, śniadania, obiady, kolacje, desery i wiele więcej.

Restauracja Iwoniczanka cieszy się doskonałymi opiniami, zdobywając średnią ocenę 4.4/5 na podstawie 1071 recenzji na Google My Business. Klienci chwalą nie tylko jakość jedzenia, ale także przytulną atmosferę, obsługę oraz różnorodność menu.

Dla osób poszukujących miejsca na spotkanie ze znajomymi, romantyczną kolację czy rodzinny obiad, Restauracja Iwoniczanka jest idealnym wyborem. Zdecydowanie warto odwiedzić ich stronę internetową i zarezerwować stolik, aby doświadczyć wyjątkowej kuchni oraz przyjaznej obsługi. Nie czekaj dłużej, sprawdź sam, dlaczego Restauracja Iwoniczanka zyskuje tak pozytywne opinie!

Recenzje dla Restauracja Iwoniczanka

Andrzej
5/5

Witam, jadłem flaczki w restauracji, nie były złe, trochę mało doprawione, ale na stole są przyprawy, czyli można samemu doprawić po swojemu, ceny ok, wystrój fainy, ogólnie polecam, można posiedzieć, zjeść, wypić.

Selenit1
5/5

Można zjeść naprawdę dobre jedzonko. Byliśmy dość duża rodziną i każdy zamówił coś innego. Wszyscy zadowoleni i najedzeni:)

Krzysztof Golec
4/5

Restauracja „Iwoniczanka” jest często promowana przez miejscowych przewodników. Rzeczywiście, żeberka są dobre, nawet b.dobre, inaczej niż w innych lokalach czy w programie Magdy Gessler. Jedliśmy tam także golonkę, było nieco gorzej, za to frytki (nie są nasiąknięte tłuszczem, podane gorące) i sałatki dobrze doprawione.
Nie stwierdziliśmy, aby dania były nieświeże, odgrzewane w mikrofalówce, jak twierdziła pani Weronika. Dlatego uważamy, że taka niska ocena była niesprawiedliwa.
Lokal ma także miejsce dla maluchów i stoliki zewnętrzne chronione przed wiatrem specjalistyczną folią. Niektórzy narzekają, że jest głośno, tuż przy ulicy. No cóż, na coś trzeba ponarzekać, nam to nie przeszkadzało. Na zamówione danie nie czeka się długo, ceny akceptowalne, herbata na iwonickiej wodzie znakomita! Frytki lepsze niż w "Barze na górce", dużo lepsze... Ogólnie dajemy ocenę 4,60/ 5,00 możliwych

Szymon Ciesak
4/5

Witam. Śmiało mogę polecić z tego lokalu : ŻEBERKA WIEPRZOWE W SOSIE BBQ Z FRYTKAMI, duża porcja za nie całe 50 zł.
- Pierwszym razem byłem z rodziną i zamówiłem dla siebie porcje żeberek z frytkami, po zjedzeniu porcji w godzinach popołudniowych (ok15), byłem tak najedzony że nie jadłem kolacji w uzdrowiskach. - Drugim razem byłem że znajomymi w tym lokalu i zamówilismy porcje ŹEBEREK na 2 osoby.
Po zjedzeniu połowy porcji byliśmy rownież najedzeni i sądziliśmy że połową porcji też da się najeśc.
- Powiem moim zdaniem że porcja pierogów jest za droga za ilość pierogów.
Ogólnie polecam w tym lokalu ŹEBERKA.
Pozdrawiam Szymek

Ania Wojtanowska
5/5

Sobotni wieczór miejsca pomimo dużego ruchu znalazło się miejsce dla 9 osób. Zamówienie złożone i bardzo szybko zrealizowane. Jedzenie bardzo dobre. Kelner bardzo miły i pomocny. Na pewno wrócimy. POLECAM ?

Leo Kadii
5/5

Choć wystrój restauracji na pierwszy rzut oka nie zachęcał do wejścia, to jedzenie tutaj było pyszne. Duża porcja, umiarkowana cena, miła obsługa.

Beata Zielińska
5/5

Jedzenie pyszne. Duże porcje. Obsługa interesowała się nami i tym czy zebwrka smakowały bo zostawiliśmy połowę. Ale tylko dlatego, że już nie było miejsca w brzuszku ?

Kudlaty K17
1/5

Porażka. Zacznijmy od tego że w lokalu brak wentylacji. Wszystko leci na salę co można zobaczyć na zdjęciu Człowiek wychodzi przesiąknięty fryturą. Po powrocie do pokoju ubranie poszło do prania a kurtka za okno! Wczoraj skusiłem się na flaki i to było pierwsze rozczarowanie bo uwielbiam flaki...
Flaki były bardzo wygotowane i nie smakowały flakami wywar słaby bez smaku z dużą ilością marchewki i pietruszki można powiedzieć że ilościowo jeden do jednego z mięsem jedyne co było czuć to majeranej!
Dzisiaj postanowiłem dać im jeszcze jedną szansę bo może źle trafiłem i postanowiłem zamówić żeberka i kolejna porażką bo...
Na pewno były ogrzewane bo kość byle chłodne w stosunku do mięsa. Brak wyrazistości smaku brak przypraw jedyne co było wyczuwalne to słodkość i maź chyba pomidorowa zero soli zero piepszu nie mówiąc o innych przyprawach! Jedyne co na plus to że były bardzo miękkie i odchodziły od kości. Surówki które dostałem to typu GRZEŚKOWIAK na pewno nie robione na miejscu! Duży plus dla pani kelnerki za miłą i profesjonalną obsługę szczerze to żałowałem że zrezygnowałem z obiadu w senatorium.
Przykro mi ale więcej już do was nie zawitam.