Restauracja Hana Kołacz - Lanckorona

Adres: Krakowska 20, 34-143 Lanckorona, Polska.
Telefon: 338763517.
Strona internetowa: gruzinskieipolskiesmaki.lanckorona.net.
Specjalności: Restauracja.
Inne ważne informacje: Ogródek, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Dobre drinki, Miejsca dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Bezpłatny parking przy ulicy, Parking.
Opinie: Ta firma ma 288 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

Lokalizacja Restauracja Hana Kołacz

Restauracja Hana Kołacz to urocze miejsce, które zachwyca nie tylko wyjątkowymi smakami, ale także przytulną atmosferą. Znajduje się przy Adres: Krakowska 20, 34-143 Lanckorona, Polska, co sprawia, że jest idealnym miejscem na krótką wycieczkę po okolicy. Można tam skosztować autentycznych gruzińskich i polskich smaków, które z pewnością zostaną na długo w pamięci.

Restauracja oferuje szeroki wybór dań, a jej specjalnością są potrawy kuchni regionalnej. Co więcej, można skorzystać z ogródka, zamówić dostawę lub zdecydować się na danie na wynos. W menu znajdują się również dobre drinki, a dla osób z ograniczoną mobilnością zapewnione są miejsca dla osób na wózkach oraz wejście dostępne dla osób na wózkach.

Oprócz tego, Restauracja Hana Kołacz oferuje alkohol wysokoprocentowy, dania wegańskie i wegetariańskie, a także piwo i wino. Jest to doskonałe miejsce na późne śniadanie, obiad czy kolację. Dodatkowo, istnieje możliwość skorzystania z kateringu oraz spróbowania pysznych deserów.

Zgodnie z opiniami na Google My Business, Restauracja Hana Kołacz cieszy się pozytywną opinią wśród klientów, zdobywając średnią ocenę 4.2/5 na podstawie 288 recenzji. To świadczy o wysokiej jakości obsługi i doskonałym jedzeniu, które oferuje.

Jeśli szukasz miejsca o swobodnej atmosferze, przytulnym wystroju i bardzo smacznym jedzeniu, Restauracja Hana Kołacz jest idealnym wyborem. Zachęcamy do odwiedzenia ich strony internetowej gruzinskieipolskiesmaki.lanckorona.net, gdzie można znaleźć więcej informacji oraz zarezerwować stolik. To miejsce z pewnością zasługuje na uwagę

Recenzje dla Restauracja Hana Kołacz

Włodzimierz Korzeniowski
4/5

barszcz dobry ale chłodny i b.mało, lanckorońska pyszna lecz zupy podane po godzinie, kotlety bez zastrzeżeń, chinkali pyszne lecz trzeba czekać półtorej godziny. powinna być informacja o czasie oczekiwania, i czekadełko było by wskazane

katiamarple
5/5

Miejsce nieco oddalone od Rynku ale warte odwiedzenia. Dotarłyśmy około godziny 13 i było jeszcze dużo wolnych stolików, jednak im bliżej pory obiadowej, tym wiecej głodnych turystów ?Zamówiłyśmy krem z pomidorów, zupę gruzińską i pierogi ukraińskie. Dostałyśmy również bułeczki z czarnuszką jako czekadełko. Wszystko świeże, pyszne, pierogi lepione ręcznie z dodatkiem cebulki lub śmietany. Obsługa bardzo miła, kompetentna. Koleżanka pytała o brak laktozy w daniach i kelner doskonale orientował się w składzie poszczególnych dań. Toalety czyste, był również dostępny przewijak dla maluchów. Duży plus za możliwość wprowadzenia piesków? Można płacić kartą. Polecam z całego serca.

BUSHCRAFTona
5/5

Przepyszna pizza typu włoska neapolitańska. wzięliśmy 3 pizze i każda była tak samo smaczna. Obsługa miła. Czas oczekiwania krótki. Piwo z nalewaka świeże. Czysto. Zupa Lanckorońska warta uwagi.

Helena Kliwison
5/5

Smaczne jedzenie, dużo miejsc na świeżym powietrzu. Ponadto bardzo ciekawe jest menu, jeszcze się nie postkalam, żeby w jednym miejscu były dania z tylu różnych stron świata (gruzińskie, polskie, pizze, spagetti). W środku przewijak, są krzesełka do karmienia dla dzieci.
Wprawdzie dostaliśmy sernik z inną polewą niż w menu i bez bitej śmietany, ale po upomnieniu się każdy dostał lody gratis od firmy.

K. G.
3/5

Restauracja znajduje się przy drodze, ma swój parking. Zatrzymaliśmy się żeby coś zjeść na szybko. Zamówiliśmy dwie pizze z sosem czosnkowym i pierogi z mięsem. Czekając na jedzenie mogliśmy się trochę rozejrzeć, restauracja urządzona w ciemnych kolorach, średnio pasująca do Włoch. Słabe było to, że wszystkie dania przyszły o różnych porach np. moja żona dostała 20 min po mnie pizze. Pan zapomniał o sosie do pizzy, gdy byłem w połowie i się upomniałem Pan dopiero przyniósł. Na szczęście smak potraw był idealny i wynagrodził nam powyższe niedogodności, dlatego średnia ocena.

Grazyna łabuz
1/5

Tragedia
2 godziny czekaliśmy na zamówienie kilkukrotnie chodziliśmy do obsługi z pytaniem jak długo jeszcze mamy czekać zawsze padała odpowiedź ..zaraz się dowiem ...poczym kelner nie wracał ani z obiadem ani z odpowiedzią .Dania dla 4 osób przynoszone co 20 min tzn najpier szwagierka po kilkunastu minut acha szwagier za pół godziny mój mąż a ja niestety nie doczekałam się na swój posiłek .Poszłam z rachunkiem do kelnera prosząc o zwrot pieniędzy kelner zdziwiony ze nie dostałam swojej porcji totalny chaos
Napewno już tam nie wrócimy i bardzo odradzam tą knajpę bo restauracją ciężko to nazwać.

Renata Karpińska
5/5

P r z e p y s z n e gruzińskie chaczapuri z bakłażanem, papryką i dodatkowym kurczakiem, genialna zupa lanckorońska z przecudnymi bułeczkami z czarnuszką, b a r d z o miła obsługa i s y m p a t y c z n a atmosfera w lokalu.

Michał L
3/5

Jak na miejsce, wygląd oraz ceny uważam, że trudno się zachwycać. 40 zł za carbonare to jednak sporawo. Można coś zjeść, obsługa ok. Ocena w porządku wydaję mi się sprawiedliwa. Lokal z kuchnią polsko-włosko-gruzińską. Placki ziemniaczane z gulaszem jako danie dnia to mocne nadużycie widząc ile gulaszu dali. Żal.