Restauracja Grabownica - Grabownica

Adres: Grabownica 4, 56-300 Grabownica, Polska.
Telefon: 694778627.
Strona internetowa: restauracja-grabownica.pl.
Specjalności: Restauracja.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dostawa, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Parking.
Opinie: Ta firma ma 888 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.8/5.

Lokalizacja Restauracja Grabownica

Restauracja Grabownica to doskonałe miejsce na kulinarne podróże w sercu Polski. Zlokalizowana przy Adres: Grabownica 4, 56-300 Grabownica, Polska, ta restauracja ma wiele do zaoferowania. Dla tych, którzy cenią sobie wygodę, Telefon: 694778627 jest dostępny do dokonania rezerwacji. Aby dowiedzieć się więcej o menu i ofertach specjalnych, warto odwiedzić Strona internetowa: restauracja-grabownica.pl.

Specjalizując się w kuchni restauracyjnej, Restauracja Grabownica zachwyca swoich gości autentycznymi smakami i wysoką jakością potraw. Oprócz tego, restauracja oferuje Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dostawa dla wygody klientów. Z dbałością o szczegóły, miejsce to zapewnia również udogodnienia dla osób na wózkach, w tym Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.

Jeśli chodzi o wybór alkoholi, Restauracja Grabownica ma bogatą ofertę, w tym Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Kawa, Koktajle, Piwo, Wino. Zarówno na obiad, jak i kolację, restauracja serwuje pyszne potrawy, desery i małe porcje dla bardziej wybrednych smakoszy. Dla gości ceniących wygodę, restauracja zapewnia Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, tworząc przytulną i swobodną atmosferę.

Opinie na temat Restauracji Grabownica są bardzo pozytywne, z Średnią opinią: 3.8/5. Firma ma aż 888 recenzji na Google My Business, co świadczy o jej popularności i jakości usług.

Dla osób poszukujących wyjątkowego doświadczenia kulinarne, Restauracja Grabownica jest idealnym miejscem do odwiedzenia. Zachęcamy do kontaktu poprzez stronę internetową, aby zarezerwować stolik i cieszyć się wyjątkowymi smakami oferowanymi przez to wyjątkowe miejsce.

Recenzje dla Restauracja Grabownica

W „Róża”
1/5

Miałam okazję tam ostatnio gościć, zamówiony placek po węgiersku to jakaś parodia, kucharz powinien się doszkolić jak powinien wyglądać prawdziwy placek. Zamówione piwo z beczki było kwaśne i nieświeże. Po zwróceniu uwagi Pani właścicielka zapewniła, że beczkę tyle co wczoraj otworzono.
Przestrzegam Państwa przed pobytem w tej restauracji. Są inne o wiele lepsze restauracje na terenie Doliny Baryczy. Nigdy więcej tam nie wstąpię. Lokal ten jest atrakcyjnie położony wśród stawów, nawet dobrej kawy z expresu nie można się napić - kawa niesmaczna i słaba, tylko z marketu?

Emila Głowacz
2/5

Pierwsze wrażenie obsługi bardzo negatywne, gdy przed zwiedzaniem Milicza powiedzieliśmy, że chcemy tu zjeść potem, a wstępnie poprosiliśmy o skorzystanie z wc. Otrzymaliśmy niemiły, lakoniczny zakaz jakbyśmy byli intruzami już na starcie. Ryba, kurczak i rosół w strasznie sztucznych, prawie neonowych kolorach - suto oblane konserwantami, można się domyślić naszych odczuć kulinarnych. Ryba świeża, delikatna, ale o smaku kurczaka z dodatkiem Vegety. Sos z cukinii nie miał w smaku nic z cukinii. Całą resztę dnia chciało mi się pić i czułam się jak po zjedzeniu paru paczek chipsów, moja mama miała z kolei problemy żołądkowe. W środku czysto i opcja siedzenia na zewnątrz, plus dużo miejsca do zaparkowania, ale ogólnie nie polecamy, szczególnie ludziom którzy cenią prawdziwą kuchnię z naturalnych składników.

Marcin Kwiecień
5/5

Naprawdę ładne miejsce z dobrą kuchnią. Po przeczytaniu kilku komentarzy tutaj miałem dosyć mieszane uczucia przed wizytą. Restauracja pięknie położona, tuż przy ścieżce rowerowej, z parkingiem dla rowerów i dużym placem zabaw dla dzeci. Plac zabaw jest położony tuż przy tarasie dla gości. Jadłem okonia zapiekanego, który był naprawdę pyszny. Kawałek świeżej, soczystej ryby zapiekanej z warzywami, do tego frytki i surówka. Dzieci zajadały się stripsami z kurczaka i rosołem. Nie wiem czego można oczekiwać więcej od restauracji na szlaku rowerowym. Szczerze polecam.

Bartoszky Bartosz
1/5

Nie polecam. Pani, która rozdaje numerki do zamówień przychodzi i mówi nazwy dań, nie sprawdzając kto ma jako numer, tak wiec kto pierwszy się zgłosi ten je. Bez sensu. Ryba normalna, przeciętna słaba. Na końcu Pani po godzinie mi wydała jedzenie prosto z kuchni i sam sobie to niosłem do stołu. Pod wiatą generalnie jest brudno i nikt nie sprząta. Dania 50-60 zł. Odradzam.

Przemek Pawlak
1/5

Po raz pierwszy jadłem tak niesmacznego karpia. Sos kurkowy koloru zielono-żółtego o smaku vegety. Karp sam w sobie również zabity przez tanie, wulgarne przyprawy. I to wszystko za 50zł. Ok. 4 lat temu były ty naprawdę smaczne ryby, ale to się zepsuło.

Magda Rydz
1/5

Zimno, siedzieliśmy w kurtkach, stare piwo, zostało na stole, niestety zapłacić trzeba było.I widzę to nie tylko moja opinia, jest Pani która miała podobne odczucia a byliśmy w tym samym czasie, my trafiliśmy ponoć że beczka się już skończyła gdy nie chcieliśmy zapłacić za coś czego niestety nie dało się wypić,ryba wali szlamem, z głodem zjedzona, nie polecam, kiedyś tak nie było, nie widzę przyszłości, ale to Wybór Restauracji. I jeszcze by móc dodać tą opinię muszę coś polecić, nie wiem kto lepszy biały miś z Krupówek czy Restauracja Grabownica. Polecam schabowego, bo z nas pięciu nikt nie jadł. Takie zasady opini? Niestety nie umiem albo w tej Restauracji nie można odpowiedzieć, więc dopiszę że nie chcę robić restauracji pod górkę, bo lubiłam ją wcześniej, teraz się niestety popsuli, ale gdy zmienią podejście, kucharza, produkty, nie wiem co zawaliło. Jak się poprawi być może wrócę, nie toczę wojny, opinia rzetelna. Szanująca się restauracja powinna być dla klientów, bo bez nich Was nie będzie.Przykre ale prawdziwe.

Artur z Opola
1/5

Chcieliśmy zjeść coś na słodko. Przed wejściem tablica reklamowa a na niej widnieje m.in. domowa szarlotka. Zamawiamy i dostajemy suche ciasto dosłownie na wiór. Nie dało się tego zjeść, więc odstawiliśmy i poprosiliśmy obsługę. No i nam się dostało. Otóż szarlotka jest świeża i rano była pieczona. Moim zdaniem ciasto sprzed kilku dni. Nie powinno się robić takich rzeczy. Mimo wszystko życzę dużo klientów, bo byliśmy drugi raz i ponownie byliśmy sami. Miejsce ma ogromny potencjał, ale obsługa nie pomaga w zdobywaniu klienta.

Aneta Sobolewska
2/5

Toalety brudne. Obsługa niemiła. Nikt nie sprząta stolików. Atmosfera podrzędnej stołówki szkolnej. Nie ma muzyki w tle. Jedzenie bez szału a ceny z kosmosu. Maleńka porcja rosołu 15zl a jaka kolwiek ryba 50-60zł. Rolada drobiowa 30zł. Na pytanie czy można zrezygnować z frytek usłyszeliśmy, że nie można bo zestaw to zestaw! Raczej już się tam nie wybierzemy...