Restauracja Blue Line Kielce - Kielce

Adres: Przęsłowa 4, 25-671 Kielce, Polska.
Telefon: 662559622.
Strona internetowa: s7hotel.pl.
Specjalności: Restauracja, Organizator imprez, Sale konferencyjne, Zdrowa żywność, Hotel, Jedzenie z dostawą do domu, Kuchnia polska, Sala weselna.
Inne ważne informacje: Ogródek, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Dobre drinki, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Bar na miejscu, Toaleta, Toaleta unisex, Wi-Fi, Wi-Fi, Przytulne, Swobodna atmosfera, Dla całej rodziny, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Parking.
Opinie: Ta firma ma 180 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.7/5.

Lokalizacja Restauracja Blue Line Kielce

Restauracja Blue Line Kielce to popularne miejsce w mieście Kielce, zlokalizowane przy Adres: Przęsłowa 4, 25-671 Kielce, Polska. Restauracja oferuje szeroki wybór dań kuchni polskiej, z dbałością o zdrowe składniki. Specjalizuje się również w organizowaniu imprez oraz dysponuje salami konferencyjnymi. Można skorzystać z dostawy jedzenia do domu, a także skorzystać z uroczego ogródka.

Restauracja Blue Line Kielce zapewnia również dogodne udogodnienia dla osób na wózkach, takie jak parking, toalety oraz wejście dostępne dla nich. W menu znajdziemy szeroki wybór alkoholi, w tym wysokoprocentowych, kawy, koktajli, piwa, wina oraz śniadania, obiady, kolacje i desery. Jest to idealne miejsce zarówno na romantyczną kolację, jak i na rodzinny obiad.

Znajdujące się na miejscu sale konferencyjne oraz sala weselna sprawiają, że Restauracja Blue Line Kielce jest doskonałym miejscem zarówno na spotkania biznesowe, jak i na uroczystości rodzinne. Średnia opinia wynosząca 4.7/5 na podstawie 180 recenzji na Google My Business potwierdza wysoką jakość usług świadczonych przez to miejsce.

Jeśli szukasz przytulnego miejsca z szerokim wyborem dań, dogodną lokalizacją i przyjazną atmosferą, Restauracja Blue Line Kielce jest idealnym wyborem. Zachęcamy do odwiedzenia Strony internetowej: s7hotel.pl tego miejsca, gdzie można dokonać rezerwacji lub skontaktować się z personelem w celu uzyskania dodatkowych informacji. Nie wahaj się, sprawdź sam

Recenzje dla Restauracja Blue Line Kielce

Agata Kara
5/5

Wpadliśmy po drodze w góry i również nas skusiły dobre opinie. Hotel, w którego podziemiu jest restauracja wygląda niepozornie, ale jedzenie było doprawdy pyszne! Wybraliśmy kociołek jagnięcy i pierogi z rydzami - oba dania prezentowały się jakby były podane przynajmniej w restauracji w samym centrum Kielc, a nie niemal przy trasie S7. Porcje były duże, wszystko wydawało się być świeże. Mogłoby być nieco mniej słono w obu przypadkach, ale to odrobinkę. Obsługa była przemiła i kompetentna - aż było nam przykro, że nie mieliśmy gotówki na napiwek (nie mogą przyjąć napiwku terminalem). Jak będziemy wracać, to pewnie też wpadniemy 😀

Izabela Turczynowska
5/5

Restauracja znajduje się w piwnicach hotelowych gdzie panuje spokój i półmrok. Karta nie jest bardzo duża, ma natomiast kluczowe pozycje, które przypadną do gustu większości osób. My zdecydowaliśmy się na pierogi z rydzami i śliwką (pyszne!!!) i makaron barwiony sepią z mulami (delikatnie przeciągnięty, ale w smaku wyśmienity!!!). Zdecydowanie warto zjechać z trasy na świetny obiad.

Mariusz Skóra
5/5

Właściciel przemiły ? super o każdym daniu opowiada ? drinki bezalkoholowe dostaliśmy na dzień dobry w gratisie ?nie wspomnę że dania kolorowe, wyglądające i smakujące rewelacyjnie ? polecamy!!!! Jak do tej pory najlepsza restauracja, po prostu ekslusive ❤️

Marz Ka
5/5

Z przyjemnością mogę polecić to miejsce! Odkryte przypadkiem w poszukiwaniu dobrej restauracji i się udało! Super miejsce idealne na spotkania kameralne jak i imprezę. Już od samego progu zostaliśmy bardzo miło przywitani. Zwieńczeniem tej wizyty były dania, które nie dość że szybko do nas dotarły, były bardzo gorące to na dodatek pięknie podane. Cudownie wyglądały, a przede wszystkim przepysznie smakowały. Typowy domowy rosołek, makaron z polędwiczką wieprzową z grzybkami (o ile dobrze pamiętam tą nazwę z karty menu) ukoiły nasze podniebienia. Wszystko było mega dobrze przyprawione i smaczne. Obsługa i jej jakoś na bardzo, ale to bardzo wysokim poziomie. Niestety nie mogliśmy skorzystać z noclegu bo byliśmy przejazdem, ale na pewno tu wrócimy i nie tylko na obiad! Jeśli chodzi o lokal i wystrój wszystko schludnie, perfekcyjnie dobrane. Brawa za pomysłowość i kreatywność. Chce się wracać, jeść i nie wychodzić. SERDECZNIE POLECAMY!

Travel Point
5/5

W drodze do Krakowa skuszone dobrymi opiniami zatrzymaliśmy się coś zjeść i było to warte każdej minuty zjechania z trasy!!! Jedzenie przepyszne, obsługa bardzo pomocna i miła. Serdecznie polecam

Wojciech Salik
5/5

Kilka razy odwiedziłem już tę restaurację, zawsze jest tu pusto, ale jedzenie wydaje się świeże i dobre, podane w bardzo ładny sposób. Niebanalne dania, ciekawe menu, bardzo miła obsługa, czego chcieć więcej. W dodatku lokalizacja niezła jak się podróżuje między Warszawą a Krakowem.

Janina Waliszewska
5/5

Przypadek sprawił, że trafiliśmy do tej restauracji. Otoczenie trochę industrialne, budynek odnowiony prezentuje się dobrze. Dania, które zamówiliśmy były nie dosyć, że bardzo smaczne, to skomponowane jak w najlepszej restauracji. Postawiono na jakość i to wyczuwa się w każdej z potraw. Obsługa przemiła, bardzo pomocna - udzielane wyczerpujących informacji dotyczących prezentowanych w karcie dań. Profesjonalizm na wysokim poziomie. Będę polecała tę restaurację wszystkim znajomym. Warto promować to co polskie i w takim wydaniu