KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój

Adres: Wielkopolska 1g, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Polska.
Telefon: 535201101.
Strona internetowa: kokusushi.pl.
Specjalności: Sushi, Restauracja.
Inne ważne informacje: Odbiór na zewnątrz, Dostawa bez kontaktu, Dostawa, Na wynos, Na miejscu, Miejsca dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Jedzenie późnym wieczorem, Kawa, Koktajle, Piwo, To miejsce oferuje dania wegańskie, W ofercie dania wegetariańskie, Wino, Obiad, Kolacja, Katering, Desery, Miejsca siedzące, Toaleta, Przytulne, Swobodna atmosfera, Dla całej rodziny, Grupy, Miejsce przyjazne dla osób transpłciowych, Przyjazne dla osób LGBTQ+, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Bezpłatny parking, Bezpłatny parking przy ulicy, Parking, Można przyjść z psem, Psy mogą przebywać na zewnątrz.
Opinie: Ta firma ma 604 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.6/5.

Lokalizacja KOKU SUSHI

Kokusushi to restauracja specjalizująca się w sushi, położona przy ulicy Wielkopolska 1g w Jastrzębiu-Zdroju, Polska. Lokal oferuje szeroki wybór potraw, w tym dania wegańskie i wegetariańskie, co sprawia, że jest idealnym miejscem dla każdego, kto ceni zdrowe i smaczne jedzenie.

Restauracja Kokusushi zapewnia różne formy obsługi, w tym odbiór na zewnątrz, dostawę bez kontaktu oraz możliwość zamówienia na wynos. Miejsce jest dostosowane dla osób na wózkach, co sprawia, że jest przyjazne dla wszystkich klientów. Dodatkowo, restauracja oferuje alkohol, koktajle, piwo, kawę, wino oraz desery, co pozwala na pełne doświadczenie gastronomiczne.

Z opinii na Google My Business wynika, że Kokusushi cieszy się dobrą reputacją, zdobywając średnią ocenę 4.6/5 na podstawie 604 recenzji. To potwierdza wysoką jakość usług i jedzenia, jakie oferuje restauracja.

Dla tych, którzy szukają miejsca na obiad, kolację, katering czy spotkanie rodzinne, Kokusushi jest doskonałym wyborem. Przytulna i swobodna atmosfera sprawia, że każdy może poczuć się komfortowo i mile spędzić czas.

Dlatego też, z całego serca polecamy skontaktowanie się z restauracją Kokusushi poprzez ich stronę internetową kokusushi.pl. Niezależnie od tego, czy chcesz zjeść pyszne sushi na miejscu, zamówić na wynos czy skorzystać z dostawy, Kokusushi z pewnością sprosta Twoim oczekiwaniom. Nie zwlekaj - sprawdź sam i delektuj się wyjątkowym doznaniem kulinarnej podróży!

Recenzje dla KOKU SUSHI

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Tomek Dawidziuk
5/5

AZJATYCKI ŚLĄSK
Polecam
Przyznam, że nie jestem amatorem takiej kuchni, zostałem namówiony, żeby wpaść do koku. Jestem pewien, że właśnie dziś zaczęła się moja nowa przygoda z koku sushi ?
Salmon Burger. Jedzenie w tym stylu znałem tylko z tiktoka, w końcu miałem okazję spróbować. Idealna chrupkość. Dobrej jakości, smaczny łosoś, na małego głoda jak znalazł.
Chrupiące uramaki z kurczakiem i mango. Tutaj słodycz mango idealnie komponowała się z kurczakiem. I to wszystko w tempurze. Do tego dania polecam zamówić sos sriracha.
Obsługa, totalnie bez uwag. Czułem się w środku świetnie ugoszczony.

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Monika Zychla
5/5

Bardzo miła obsługa , sushi pyszne . Serdecznie polecam. 🙂

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Agnieszka Konopczyńska
5/5

Zawsze jesteśmy zadowoleni, nie schodzą z jakości po czasie, obsługa zawsze miła i uśmiechnięta polecamy

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Beata Krupińska
2/5

Regularnie odwiedzam KokuSushi, gdyż jest tutaj niezaprzeczalnie pyszne sushi. Niestety, ostatnio powstał problem z obsługą - mam na myśli Panie Kelnerki.
Poprosiliśmy o złączenie stolików - sami chcieliśmy zrobić. Połączyć dwójkę z czwórką, gdyż przyszliśmy w sześć osób. Panie zaczęły "wydziwiać", że to duży problem dla nich, bo po naszym wyjściu będą musiały rozłączyć stoliki. My, oczywiście zaoferowaliśmy uporządkowanie stolików po sobie. Nadmienię, że ustawienie, które zaproponowaliśmy nie kolidowało z innymi stolikami, nie utrudniało dojścia czy obsługi kelnerskiej. Nie powodowało również braku intymności w sąsiadującym stoliku. Wręcz przeciwnie.
Dla mnie to brak chęci, lenistwo, brak myślenia. Ignorancja.
Bycie kelnerem to sztuka. Tutaj Panie podawaczki nie spełniają kryteriów tego wymagającego zawodu.
Jeszcze "nowa" Pani stara się. Za to Pani bardziej "doświadczona" wykazała się totalnym brakiem logicznego myślenia.
Odechciało mi się tutaj przychodzić, pomimo pysznego jedzenia i gdyby nie Dzieci, które miały ochotę na sushi, to wyszlibyśmy z lokalu.

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Irena Pawliczek
3/5

Jedzenie bylo ok ale sytuacja w ktora bylismy " wkreceni" byla nie na miejscu.
Przyszlismy do lokalu o godz.16.30 pani kelnerka przyjela o 16.45 zamowienie proponujac nam Bufet, zachwalala ze potrawy sa na biezaco dodawane i swieze, wiec nie swiadomi tego ze bufet jest tylko do 17 .00 zdecydowalismy sie na bufet, pare potraw brakowalo i zdziwilo nas ze nic nie jest dokladane, po poproszeniu pani kelnerki zeby dolozyli brakujace potrawy poinformowala nas ze po godzinie 17 juz nic nie dokladaja bo bufet jest do 17.00. Poirytowana zaistniala sytuacja stwierdzilam ze to nieuczciwe bo nikt nas nie poinformowal ze bufet jest tylko do 17.00 czyli w naszym przypadku to bylo raptem 15 min, pani kelnerka przepraszajaco stwierdzila ze " zapomniala nas poinformowac" .
Takie sytuacje nie powinny sie zdarzac , dlatego nie polecam tego lokalu bo to bylo nie faire.

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Oliwia Schnell
5/5

Bardzo smaczne sushi! Jakość świetna, podanie bardzo ładne. Nie był to mój pierwszy raz w koku, na pewno nie będzie to ostatni. Osobiście wegańskie dim sumy smakowały mi bardziej z sosem sojowym a nie tym podawanym z nimi (sos octowo-sezamowy), ale zdaję sobie sprawę że z sosem sojowym przestają być wegańskie. Bardzo dobre smażone przekąski, tempura jest chrupka i lekka. Super!

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
Marcin Czyż
5/5

Bardzo dobre sushi, obsługa musi jednak notować zamówienia, bo zapomina o daniach ? Jakość nadrabia.

KOKU SUSHI - Jastrzębie-Zdrój
W Z
1/5

Nigdy nie wystawiłam żadnej publicznej opinii natomiast nie mogę przejść obojętnie obok sytuacji która miała miejsce. Tak silnego zatrucia pokarmowego nie doświadczyłam nigdy w życiu. Do wystawienia opinii dodatkowo skłoniło mnie 100% przekonanie, że zatrucie wynika po spożyciu zamowionego sushi, gdyż w tamtym dniu był to jedyny posilek przeze mnie spozywany. Wiem też, że w tamtym dniu ewidentnie coś poszło nie tak, dlatego, że jadałam juz wcześniej i było wszystko w porzadku. Pokusiła mnie promocja która obowiązywała - 3 rolka gratis. Czyżby pomysl na pozbycie się starych produktów? Proszę, zwracajcie uwagę na to, jakich a przede wszystkim czy świeżych składników używacie. Na prawdę kosztuje to kawał zdrowia klienta. Ja swoją ochotę na sushi odchorowuje dalej ale niech to będzie przestroga dla innych. I dla Państwa bo niestety jednego klienta mniej a swojej sytuacji nie będę ukrywać - także może i więcej niż jednego klienta.

Go up