Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój

Adres: Zamkowa 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, Polska.
Telefon: 748474900.

Specjalności: Hotel.

Opinie: Ta firma ma 1373 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.5/5.

Lokalizacja Hotel Jedlinka

Hotel Jedlinka jest doskonałym miejscem na relaksujący pobyt w miejscowości Jedlina-Zdrój. Zlokalizowany przy Zamkowej 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, Polska, ten urokliwy hotel oferuje swoim gościom niezapomniane doświadczenia.

Z Specjalnością w obsłudze hotelowej, Hotel Jedlinka zapewnia wysoką jakość usług i komfortowy pobyt dla wszystkich swoich gości. Można się spodziewać przyjemnych pokoi, udogodnień i serdecznej obsługi personelu.

Z 1373 recenzjami na Google My Business, Średnia opinia hotelu Jedlinka wynosi imponujące 4.5/5. To potwierdza doskonałą reputację i zadowolenie gości z pobytu w tym miejscu.

Dla osób poszukujących spokojnego wypoczynku, Hotel Jedlinka to idealne rozwiązanie. Położony w malowniczej okolicy, otoczony zielenią i spokojem, zapewnia idealne warunki do relaksu i regeneracji sił.

Jeśli szukasz miejsca na romantyczny weekend, rodzinne wakacje czy po prostu chcesz oderwać się od codzienności, Hotel Jedlinka to doskonały wybór. Skontaktuj się z nimi dzwoniąc pod numer telefonu 748474900 lub odwiedź ich stronę internetową, aby sprawdzić dostępność i zarezerwować swój pobyt.

Zachęcamy do skorzystania z uroków i udogodnień oferowanych przez Hotel Jedlinka, gwarantujemy, że będziesz zadowolony z wyboru tego miejsca na Twój pobyt. Nie zwlekaj, zarezerwuj swój pobyt już teraz

Recenzje dla Hotel Jedlinka

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Ja
4/5

Prawie idealnie. Szczególnie miły Pan Józef pracujący w Barze Hotelu. Niestety materac łóżka nie przypadł mi do gustu. W weekend tłum ludzi nawet przed sezonem.

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Wlodzimierz Pietraszek
5/5

Jak zwykle ponownie udany weekend w tym obiekcie.
A zwłaszcza dwie panie z recepcji.
Magdalena, Pamela. Naprawdę pełne epati dla osobnika, który ma czasem nie typowe zachowanie.
Dziękuję wam panie za realizację tego, pozdrawiam serdecznie.

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Ewelina Dynarek
4/5

Pokoje małe, acz kolwiek na bardzo dobrym poziomie. Jak na okres przejściowy jesienią w pokojach ciepło. Obsługa miła. Brak siłowni zostaje bieg po szlaku pod górę uzależniony od pogody. Jedzenie smaczne, trafiliśmy niefortunnie na gości wycieczki i wesela. Dostępny tylko jeden ekspres do kawy powodował ogonek przy śniadaniu. Okolica nie nudna. Już przy samym hotelu zagroda, pałac, wagon i browar.

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Daria Steiner
5/5

Właśnie z dziewczynami wróciłyśmy z tego urokliwego miejsca. Otoczenie , hotel , jedzenie na 5, ale jeszcze wyższa ocena (zdecydowanie poza skalę) należy się Pani Marcie, która obsługiwała nas w restauracji. Cudowna kobietka, pełna energii i uśmiechu. Życzę wszystkim , by mogli być tam obsłużeni właśnie przez nią ! Pani Marto jest Pani „złotem” w tym miejscu! Do zobaczenia ❤️

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Sebastian Wisniewski
5/5

Byliśmy na pakiecie Walentynkowym Super Obsługa Smaczne jedzenie Prywatność w przytulnym mini Spa Sauna i Jacuzzi mają bardzo dobra temperaturę Pokoje czyste i przytulne

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Nadiia Khyzhniak
5/5

Przepiękne miejsce. Wspaniałe widoki, można się zrelaksować. Obsługa na najwyższym poziomie, pyszne jedzenie.
Polecam z całego serca

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Barbara Michalczyk
5/5

Hotel bardzo ładny i czysty w ładnym miejscu, pyszne jedzenie, ale najlepsi są ludzie tam pracujący zawsze mili, uśmiechnięci, serdeczni, rozmowni i chętni do pomocy, dziękuję za profesjonalną obsługę

Hotel Jedlinka - Jedlina-Zdrój
Ashley Ski
4/5

Obsługa hotelu i hotelowej restauracji niezwykle miła i sympatyczna od początku rezerwacji aż do końca pobytu. Za to ogromny plus i dziękujemy. Piękne widoki (warto poświecić jeden wieczor na magiczny zachód słońca na polanie) i obecność alpak były cudownym urozmaiceniem. Niestety, doświadczyliśmy pewnych niedogodności. Brak klimatyzacji w pokoju sprawił, że nocą mieliśmy trudności ze snem a w ciągu dnia nie dało się przebywać w pokoju. Dodatkowo, awaria zamka w drzwiach była frustrująca, zwłaszcza że drzwi nie chciały się zamykać, co stwarzało zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa. Pomimo zgłoszenia tych problemów na recepcji, hotel nie był w stanie zapewnić nam innej opcji zakwaterowania z powodu pełnego obłożenia(o awarii zamka hotel wiedział już przed naszym przyjazdem). Jest nam szkoda, że nie mogliśmy otrzymać żadnej rekompensaty za te niedogodności, które znacząco wpłynęły na komfort naszego pobytu (myśle, ze nie jest to wina obsługi lecz właścicieli).

Go up