Gościniec Pajewo - Pajewo

Adres: Pajewo 22, 16-080 Pajewo, Polska.
Telefon: 733890000.
Strona internetowa: gosciniecpajewo.pl.
Specjalności: Restauracja.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dostawa, Muzyka na żywo, Sport, Miejsca dla osób na wózkach, Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Alkohol wysokoprocentowy, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Przytulne, Swobodna atmosfera, Dla całej rodziny, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Karty kredytowe, Dobre miejsce na przyjęcia urodzinowe dla dzieci, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking.
Opinie: Ta firma ma 178 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.3/5.

Lokalizacja Gościniec Pajewo

Gościniec Pajewo jest restauracją zlokalizowaną w malowniczej miejscowości Pajewo pod adresem Pajewo 22, 16-080 Pajewo, Polska. Posiada szeroki zakres usług, aby zaspokoić potrzeby swoich gości.

Na stronie internetowej Gościniec Pajewo (gosciniecpajewo.pl) można znaleźć pełną ofertę restauracji oraz dokonać rezerwacji. Możliwe jest również skorzystanie z dostawy na wynos lub na miejscu, a także cieszyć się muzyką na żywo podczas wizyty.

Restauracja oferuje szeroki wybór potraw, w tym śniadania, obiady, kolacje, desery oraz alkohole, kawy, koktajle, piwo i wino. Specjalizuje się w przygotowywaniu dań dla całej rodziny, a także oferuje menu dla dzieci oraz miejsca siedzące przytulnej atmosferze.

Gościniec Pajewo zapewnia wygodę dla wszystkich gości, oferując miejsca dla osób na wózkach, dostępne parkingi, toaletę oraz wejście dostępne dla osób na wózkach. Ponadto, restauracja ma przyjazne udogodnienia dla dzieci, takie jak krzesełka do karmienia i menu specjalnie dostosowane do ich potrzeb.

Zaletą Gościniec Pajewo są liczne pozytywne opinie, z czego 178 recenzji na Google My Business świadczy o popularności tego miejsca. Średnia ocena wynosi 4.3/5, co potwierdza wysoką jakość usług świadczonych przez restaurację.

Dla wszystkich poszukujących wyjątkowego miejsca na pyszny posiłek w przyjemnej atmosferze, Gościniec Pajewo jest doskonałym wyborem. Zachęcamy do skontaktowania się z restauracją poprzez ich stronę internetową, aby zarezerwować stolik i cieszyć się wyjątkowym doświadczeniem kulinarnej podróży przez smaki Polski.

Recenzje dla Gościniec Pajewo

Marcin Staszkiewicz
5/5

Urządziliśmy tu imprezę urodzinową dla 23 osob i z powodzeniem się zmieściliśmy w salonie. Jest możliwość zamówienia zastawy stołowej, z której też skorzystalismy. W pokojach mogło spać 12 osob z doliczeniem dostawki, ktorą było dwuosobowe, chociaż nadal trochę wąskie, dodatkowe łóżko. Dom bardzo ładny, nowocześnie i estetycznie urządzony, można skorzystać z balii (za dodatkową opłatą), z zewnętrznego basenu, można też zamówić balie we własnym zakresie, jeśli miejscowa jest zajęta, gospodarz zapewnia miejsce, wodę, prąd, a nawet drewno (również za dodatkową opłatą). Na stole zastaliśmy pełen zestaw talerzy, szklanek i sztućców dla 23 osob zgodnie z zamówieniem, ale pwną niedogodnością była słabo wyposażona kuchnia - przygotowując jedzenie na przyjęcie brakowało nam niektórych podstawowych przedmiotów. Całe szczęście, że jedzenie przywieźliśmy we własnych garnkach, (ich też brakowało). Jeśli chodzi o lokalizację, do najbliższego sklepu jest 10 min drogi samochodem, od Białegostoku około pół h jazdy ktajową ósemką. Podsumowując, miejsce nam się podobało, mimo niewielkich trudności w przygotowaniu przyjęcia (braki w wyposażeniu), impreza zostanie zapamiętana na długo jako bardzo udana. Polecam to miejsce.

mosti8
5/5

Mieliśmy przyjemność wziąć ślub i urządzić wesele w Gościńcu. Miejsce petarda, jedzenie było super, współpraca z właścicielem bardzo dobra, a menager Pani Iwona to mistrz świata. Jeszcze raz bardzo dziękujemy. Nasze przyjęcie przebiło Nasze oczekiwania, to nie tylko opinia Nasza, ale również Naszych gości (73 letnia babcia, powiedziała zachwcona że w życiu na takim weselu nie była, a była na ogromnej ilości), jeśli ktoś się zastanawia, to niech tego nie robi. Bardzo dziękujemy K&A.

Dawid Janki
5/5

Miałem okazję spędzić tam sylwestra. Super domek w bardzo dobrej cenie. Catering 8/10 nie jest to kuchnia z gwiazdką michelin ale smacznie i świeżo. Polecam

Katarzyna Pluta
1/5

Nie polecam zajechaliśmy na niedzielny obiad ,chciałyśmy zjeść smacznie . Na jedzenie czekaliśmy długo Pani obsługująca słabo ogarnięta i jak już dostaliśmy syna frytki były niedosmażone pierogi i kartacze które zamówiliśmy były zimne i niedogotowane a co do cen to są bardzo wysokie i jeszcze wzięliśmy karafkę wody z cytrusami to z cytrusów były tylko dwa plasterki cytryny . Nie polecam tego miejsca .

Mateusz Sadowski
1/5

Jadąc z Podlasia do Warszawy szukaliśmy restauracji na obiad z rodziną. Gościniec Pajewo był odznaczony jako otwarty na Google Maps, specjalnie zjechaliśmy z drogi żeby tam wstąpić. Po dojechaniu Gościniec i restauracja była opustoszała, nikogo nie było. Zadzwoniliśmy, Pan odebrał, powiedział tylko, że zamknięte i bez przeprosin za wprowadzenie w błąd i bez "do widzenia" rozłączył się.

Magdalena Spalk
5/5

Wraz z większą ekipa spędzaliśmy tu super urlop. Wynajęliśmy domek i była to bardzo dobra decyzja.

Nieskazitelna czystość, bardzo dobre wyposażenie domu, dostępność basenu i miła obsługa zasługują na pochwałę.

Bardzo fajna, cicha okolica. Wioska zupełnie na uboczu, ale za to w pobliżu ciekawych atrakcji turystycznych.Dobra lokalizacja dla osób, które pragną ciszy i spokoju. Naładowaliśmy baterie na 200%

Byłoby już całkiem super, gdyby na miejscu można było wypożyczyć rowery?

Jeżeli jeszcze kiedykolwiek będziemy w tej okolicy, bardzo chętnie odwiedzimy to miejsce ponownie, bo spędziliśmy tu super wspaniały czas.

Justyna Zalewska
3/5

Domek był wynajmowany na wieczór panieński. Domek na pierwszy rzut oka bardzo ładny. Jednak jego czystość po poprzednich gościach pozostawia wiele do życzenia: brudna lodówka, papierosy na tarasie, kurz, brak ciepłej wody (włączona po zwróceniu uwagi). Nie poinformowanie o fakcie że w oba dni na terenie obiektu będzie ślub i wesele, co wiązało się z brakiem możliwości korzystania z sauny i bani.Wyproszenie z parkingu oraz basenu na okres trwania ślubu, oczywiście grzeczne i z uwagi na szacunek do Państwa Młodych nie było z tym problemu, jednakże jest to nie przemyślane wynajmowanie domku na wieczór panieński kiedy trwa ślub w plenerze i wesele. Obiekt nie zapewnia prywatności osobom wynajmującym domek, gościom restauracji oraz tym którzy są na uroczystości. Z plusów domek jest bardzo ładny, dobrze wyposażony, pięknie zadbany ogród oraz basen.

Suzuka
2/5

Zjechaliśmy z trasy żeby zjeść coś w klimatycznym miejscu i chwilę odpocząć. Ta chwila była jednak za długa. Czekaliśmy na dania bardzo długo, mimo iż kilkukrotnie się o nie upominaliśmy. Pani nas obsługująca sama kilkukrotnie powtarzała zamówienia oby wszystko się tylko zgadzało, a na sam koniec i tak brakowało dwóch dań. Posiłki donoszono nam do stolika wg zasady co będzie akurat to podamy. Cześć już jadła a część czekała na swoje dania aż się jakoś może trafi coś z kuchni. Miejsce świetne - jest plac zabaw dla dzieci, zielona okolica i nowy wielo bryłowy budynek. Jedzenie (jak już je dostaniesz) nie zachwyca. Jest mocno średnie. Ceny dość wysokie vs jakość i porcja. Do nugetsow dzieci dostały frytki które zdążyły się tylko rozmrozić w piekarniku. Nie ogarniacie nic poza imprezą. Jak dla mnie nie polecam na jednorazowy obiad.